Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor / Pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 455208" data-attributes="member: 33485"><p>Till att börja med ska du aldrig lyssna på någon på internet vad det gäller pjäxor, förutom hur hållbara de är och hur de beter sig jämfört med annan prövad pjäxa. Gå och prova, kläm, böj, slå på, spola ner i toaletten mm för att få reda på om den ena eller andra pjäxan passar dig. Pjäxor är den viktigaste delen i utrstninen så snåla för bövelen inte här, lägg ner så mycket du kan på det även fast det betyder att du får köra på dina gamla skidor/kläder/gogglar/whatever ett år till. Finns en anledning till att fullsponsrade åkare kör med samma gammla pjäxa år in och år ut...</p><p></p><p>Vad det gäller längden så är det din vikt, åknivå och tycke som spelar roll, din egna längd spelar inte in här över huvud taget <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 455208, member: 33485"] Till att börja med ska du aldrig lyssna på någon på internet vad det gäller pjäxor, förutom hur hållbara de är och hur de beter sig jämfört med annan prövad pjäxa. Gå och prova, kläm, böj, slå på, spola ner i toaletten mm för att få reda på om den ena eller andra pjäxan passar dig. Pjäxor är den viktigaste delen i utrstninen så snåla för bövelen inte här, lägg ner så mycket du kan på det även fast det betyder att du får köra på dina gamla skidor/kläder/gogglar/whatever ett år till. Finns en anledning till att fullsponsrade åkare kör med samma gammla pjäxa år in och år ut... Vad det gäller längden så är det din vikt, åknivå och tycke som spelar roll, din egna längd spelar inte in här över huvud taget :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor / Pjäxor
Tillbaka
Topp