Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor som är snälla mot knäna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik832995" data-source="post: 585010" data-attributes="member: 66805"><p>Utan att egentligen kunna nåt så kan jag berätta om min erf. ang. knäskada /skidor</p><p>6 mån efter operation så började jag .Det första var att skruva ner bindningarna från ca.9 till ca.6 . Det gjorde att jag hela tiden tänkte på att vara försiktig och framförallt " stå rätt på skidorna " dvs. tryck rakt ner i mitten . Bindningen löser inte ut av det . Inbillar mig att jag fick en mjukare å bättre teknik av det . Skidor jag kan rek. är atomic nomad crimson , passade mig bra .</p><p>Det är inga nybörjar skidor , men 18m radie ganska mjuka och vridstyva .Upplevde dom som lättåkta med bra isgrepp .</p><p> Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik832995, post: 585010, member: 66805"] Utan att egentligen kunna nåt så kan jag berätta om min erf. ang. knäskada /skidor 6 mån efter operation så började jag .Det första var att skruva ner bindningarna från ca.9 till ca.6 . Det gjorde att jag hela tiden tänkte på att vara försiktig och framförallt " stå rätt på skidorna " dvs. tryck rakt ner i mitten . Bindningen löser inte ut av det . Inbillar mig att jag fick en mjukare å bättre teknik av det . Skidor jag kan rek. är atomic nomad crimson , passade mig bra . Det är inga nybörjar skidor , men 18m radie ganska mjuka och vridstyva .Upplevde dom som lättåkta med bra isgrepp . Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor som är snälla mot knäna
Tillbaka
Topp