Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som liknar opinion 108
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1092552" data-attributes="member: 54815"><p>Återigen stavar</p><p> [USER=12152]@MnO[/USER] rätt nå djävulskt här. QST 106 är verkligen ingen dålig skida, tvärtom passar den nog ganska bra till ganska många åkare. Men det händer liksom inget. Den känns verkligen tyngre än Opinion, trots att den inte är det. Den känns liksom mesigare, trots att inte borde vara det. Jag hade lätt kunnat åka på dem, ofta, om inte Opinion fanns. Men det går liksom inte att komma ifrån att den känns som en lite blekare imitation. </p><p></p><p>Även jag är partisk i frågan såklart, men vi hade båda två i Schmedjan i Gränsen hela vintern, och det var ingen som prövade båda som inte håller med. Ingen ogillar QST 106. Ingen. Men alla gillar Opinion 108 mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1092552, member: 54815"] Återigen stavar [USER=12152]@MnO[/USER] rätt nå djävulskt här. QST 106 är verkligen ingen dålig skida, tvärtom passar den nog ganska bra till ganska många åkare. Men det händer liksom inget. Den känns verkligen tyngre än Opinion, trots att den inte är det. Den känns liksom mesigare, trots att inte borde vara det. Jag hade lätt kunnat åka på dem, ofta, om inte Opinion fanns. Men det går liksom inte att komma ifrån att den känns som en lite blekare imitation. Även jag är partisk i frågan såklart, men vi hade båda två i Schmedjan i Gränsen hela vintern, och det var ingen som prövade båda som inte håller med. Ingen ogillar QST 106. Ingen. Men alla gillar Opinion 108 mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som liknar opinion 108
Tillbaka
Topp