Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som liknar opinion 108
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mulleson" data-source="post: 1094730" data-attributes="member: 31377"><p>Har hunnit testa Mina nya Opinion 108 charger nu. Mkt nöjd hittils! Dock tror jag att 193 versionen hade passat mig bättre än 186 då jag är lite tung (90 kg utan gear). Har bara hunnit testa i pist än så länge men det var mest därför jag köpte dom ... Så om någon har ett par 193 108 charger och vill testa 186orna kan jag tänkta mig att byta. </p><p></p><p>Tack för tipsen återigen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mulleson, post: 1094730, member: 31377"] Har hunnit testa Mina nya Opinion 108 charger nu. Mkt nöjd hittils! Dock tror jag att 193 versionen hade passat mig bättre än 186 då jag är lite tung (90 kg utan gear). Har bara hunnit testa i pist än så länge men det var mest därför jag köpte dom ... Så om någon har ett par 193 108 charger och vill testa 186orna kan jag tänkta mig att byta. Tack för tipsen återigen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som liknar opinion 108
Tillbaka
Topp