Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som liknar Salomon rocker2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="free_fall" data-source="post: 1036976" data-attributes="member: 52575"><p>Jag har kört 192 versionen av Rocker2 122 monterad -2 och kör nu 187 Opinion -3,5.</p><p>Älskade Rocker2an och var först tveksam till att byta till Opinion. Men såhär i efterhand är Opinion en mycket mer allsidig skida.</p><p>Rocker 2 är kanon i puder, men lite instabil och fladdrig när det bli bökigt. Opinion däremot är stabil i alla lägen och kanon i puder, bästa skidan jag kört på faktiskt. Har även testat Atomic Automatic men den fastnade jag inte för, tyckte den hela tiden ville svänga.. kändes inte som att jag körde utan mer att jag jobbade för att hålla koll på den. Kan ha och göra med monteringspunkten som på Automaticen var -10. Jag föredrar mer centermonterade skidor.</p><p></p><p>Opinion gör precis som man vill när man vill det vilket är det jag vill ha i en skida. Starkt rekommenderad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="free_fall, post: 1036976, member: 52575"] Jag har kört 192 versionen av Rocker2 122 monterad -2 och kör nu 187 Opinion -3,5. Älskade Rocker2an och var först tveksam till att byta till Opinion. Men såhär i efterhand är Opinion en mycket mer allsidig skida. Rocker 2 är kanon i puder, men lite instabil och fladdrig när det bli bökigt. Opinion däremot är stabil i alla lägen och kanon i puder, bästa skidan jag kört på faktiskt. Har även testat Atomic Automatic men den fastnade jag inte för, tyckte den hela tiden ville svänga.. kändes inte som att jag körde utan mer att jag jobbade för att hålla koll på den. Kan ha och göra med monteringspunkten som på Automaticen var -10. Jag föredrar mer centermonterade skidor. Opinion gör precis som man vill när man vill det vilket är det jag vill ha i en skida. Starkt rekommenderad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som liknar Salomon rocker2?
Tillbaka
Topp