Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som passar både i och off pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ssonaren" data-source="post: 1062883" data-attributes="member: 154854"><p>erik_lagg jag är ju som sagt ingen expert på dethär men jag åker gärna lite av varje. Hopp är nog inte något jag kommer göra så mycket dock. Offpist har jag inte åkt så mycket men räknar med att lära mig det nu. Så vad är bäst/vanligast/lättast för en "nybörjare" i offpist? Jag har bara haft massa låneskidor. Vet att jag hade ett par dynastar för tre år sen vilka jag var väldigt nöjd med. Men finns ju många modeller...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ssonaren, post: 1062883, member: 154854"] erik_lagg jag är ju som sagt ingen expert på dethär men jag åker gärna lite av varje. Hopp är nog inte något jag kommer göra så mycket dock. Offpist har jag inte åkt så mycket men räknar med att lära mig det nu. Så vad är bäst/vanligast/lättast för en "nybörjare" i offpist? Jag har bara haft massa låneskidor. Vet att jag hade ett par dynastar för tre år sen vilka jag var väldigt nöjd med. Men finns ju många modeller... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor som passar både i och off pist
Tillbaka
Topp