Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidor svårt i puder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 83023" data-attributes="member: 35006"><p>tittar man runt i lite forum som behandlar just "bra till det mesta-skidans" existens upptäcker man att den bara är ett fantasifoster. </p><p>För ganska precis 1 år sedan hade jag precis som du bestämmt mig för att åka mindre bräda och mera skidor. jag ville ha TT, jag ville åka puder och samtidigt kunna bränna pist med ett och samma par skidor. Jag köpte ett par Atomic Stomp och ett år senare ska jag köpa mitt 3:e par skidor.</p><p>-slutsatsen är som så många gånger tidigare "allroundskidan" finns inte, man måste ha flera olika skidor.</p><p>Köp begagnade skidor billigt och köp nya när du upptäckt vad du verkligen vill ha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 83023, member: 35006"] tittar man runt i lite forum som behandlar just "bra till det mesta-skidans" existens upptäcker man att den bara är ett fantasifoster. För ganska precis 1 år sedan hade jag precis som du bestämmt mig för att åka mindre bräda och mera skidor. jag ville ha TT, jag ville åka puder och samtidigt kunna bränna pist med ett och samma par skidor. Jag köpte ett par Atomic Stomp och ett år senare ska jag köpa mitt 3:e par skidor. -slutsatsen är som så många gånger tidigare "allroundskidan" finns inte, man måste ha flera olika skidor. Köp begagnade skidor billigt och köp nya när du upptäckt vad du verkligen vill ha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidor svårt i puder?
Tillbaka
Topp