Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hoeoek" data-source="post: 1064942" data-attributes="member: 127682"><p>Tror inte att en 1,5-åring kan göra så mycket i lutning, började själv när jag var 2,5 och då var det nästintill platt med rullband som lift som gällde. Kommer också ihåg att jag hade sådana "längdskidor" för barn som man sätter vanliga skor i. Då jag inte kommer ihåg nåt från de allra tidigaste åren var jag självklart äldre då. Hade fortfarande roligt på dem. När man precis börjar lära sig gå tror jag inte att kvaliteten på åkningen är relevant, utan att det viktiga är att få leka och då tror jag att "längdskidorna" passar bra. Kan bara anta att det underlättar inlärandet av alpin skidåkning senare i livet och jag vet säkert sparar pengar.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hoeoek, post: 1064942, member: 127682"] Tror inte att en 1,5-åring kan göra så mycket i lutning, började själv när jag var 2,5 och då var det nästintill platt med rullband som lift som gällde. Kommer också ihåg att jag hade sådana "längdskidor" för barn som man sätter vanliga skor i. Då jag inte kommer ihåg nåt från de allra tidigaste åren var jag självklart äldre då. Hade fortfarande roligt på dem. När man precis börjar lära sig gå tror jag inte att kvaliteten på åkningen är relevant, utan att det viktiga är att få leka och då tror jag att "längdskidorna" passar bra. Kan bara anta att det underlättar inlärandet av alpin skidåkning senare i livet och jag vet säkert sparar pengar. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Tillbaka
Topp