Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-L2A" data-source="post: 1064957" data-attributes="member: 140947"><p>Men hallå, men vem sätter skidor på en 1,5 åring!!!!!!</p><p></p><p>Ditt barn kanske är jättetidig i motoriken, det var min dotter med. Hon kröp vid 5 månader, gick med stöd vid 7 månader och utan stöd när hon var 10 månader. Men sina första skidor (men en pappa som är skidlärare) fick hon stå på när hon hade fyllt 3. Innan dess var det pulka som gällde för att få känna på snö och lite fart.</p><p></p><p>Ursäkta om jag lägger mig i, men jag tycker faktiskt att det är vansinnigt att du ens ställer frågan.</p><p>Vad vill du få ut? Ok om du vill forma ett tennisproffs, då behöver barnen börja tidigt - men för att åka skidor, kom igen.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-L2A, post: 1064957, member: 140947"] Men hallå, men vem sätter skidor på en 1,5 åring!!!!!! Ditt barn kanske är jättetidig i motoriken, det var min dotter med. Hon kröp vid 5 månader, gick med stöd vid 7 månader och utan stöd när hon var 10 månader. Men sina första skidor (men en pappa som är skidlärare) fick hon stå på när hon hade fyllt 3. Innan dess var det pulka som gällde för att få känna på snö och lite fart. Ursäkta om jag lägger mig i, men jag tycker faktiskt att det är vansinnigt att du ens ställer frågan. Vad vill du få ut? Ok om du vill forma ett tennisproffs, då behöver barnen börja tidigt - men för att åka skidor, kom igen..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Tillbaka
Topp