Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-L2A" data-source="post: 1064961" data-attributes="member: 140947"><p>Jo, jag läste innan jag kommenterade. </p><p>Men varför hoppar du på mig? Jag har sagt något om din kommentar?</p><p></p><p>Är det inte bättre att barn lär sig gå ordentligt istället och träna upp muskler mm, istället för att riskera att göra sig illa. Alla föräldrar gör de som känns bäst för dem och för sina barn, så självklart vill TS sätta sin unge på skidor redan vid 1,5 års ålder så får han väl göra det. </p><p></p><p>Det finns plastskidor att köpa i stort sett alla sport affärer, just såna som man använder vanliga skor i.</p><p>Dessa ger ingen stadga, de är hala under och barnet halkar bara omkring. Är det inte då bättre att vänta tills det att barnet är äldre, typ 3 år, innan den börjar och då på riktiga skidor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-L2A, post: 1064961, member: 140947"] Jo, jag läste innan jag kommenterade. Men varför hoppar du på mig? Jag har sagt något om din kommentar? Är det inte bättre att barn lär sig gå ordentligt istället och träna upp muskler mm, istället för att riskera att göra sig illa. Alla föräldrar gör de som känns bäst för dem och för sina barn, så självklart vill TS sätta sin unge på skidor redan vid 1,5 års ålder så får han väl göra det. Det finns plastskidor att köpa i stort sett alla sport affärer, just såna som man använder vanliga skor i. Dessa ger ingen stadga, de är hala under och barnet halkar bara omkring. Är det inte då bättre att vänta tills det att barnet är äldre, typ 3 år, innan den börjar och då på riktiga skidor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Tillbaka
Topp