Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1064967" data-attributes="member: 115922"><p>Ingen problem att ni lägger er i! Jag tycker vi generellt är för dåliga i att lägga oss i! Så det är bra. Sen kan jag tycka att det kan vara bra att ställa frågor om man undrar. Så inte man dömer för snabbt. Det tycker jag för många gör. Nu är jag mest ute efter om någon kan ge mig en länk eller så, men det verkar vara lite svårt. Att de flesta har skidor stämmer inte tyvärr. Så jag behöver tips om något ver vet som har något vettigt.</p><p></p><p>Sen kan jag säga att jag är ingen dålig skidåkare och jag blev upplärd av min far när jag var 3-4 år. Är idag 38. Lägg inte så mycket mer i det jag skriver än det jag skriver. Min filosofi är att man skyndar mycket långsamt. Lillen är inte speciellt motorisk och går knappt själv än. Vi har kört pulka sedan han var några månader gammal. Han gillar att det händer något och tycker allt nytt är spännande. Som många barn i hans ålder. Att köpa skidor kanske kommer innebära att han får ha de på fötterna i några minuter och sedan prova igen nästa säsong. Jag har lärt upp många barn och ungdomar att åka vattenskidor och jag tror att det generellt handlar om att de förstår vad det är för något. Och att de tidigt får ta och känna på saker. Ni måste komma ihåg att en 1,5 åring inte kan koppla ens vad det är för något. Ni går lite för snabbt i tankarna för vad mina planer skulle vara. Troligtvis blir der bara en vända på golvet i vardagsrummet.</p><p></p><p>Så, är det någon som kan tipsa mig om vart man får tag på sådana skidor? Länk skulle hjälpa mycket. Tack för hjälpen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1064967, member: 115922"] Ingen problem att ni lägger er i! Jag tycker vi generellt är för dåliga i att lägga oss i! Så det är bra. Sen kan jag tycka att det kan vara bra att ställa frågor om man undrar. Så inte man dömer för snabbt. Det tycker jag för många gör. Nu är jag mest ute efter om någon kan ge mig en länk eller så, men det verkar vara lite svårt. Att de flesta har skidor stämmer inte tyvärr. Så jag behöver tips om något ver vet som har något vettigt. Sen kan jag säga att jag är ingen dålig skidåkare och jag blev upplärd av min far när jag var 3-4 år. Är idag 38. Lägg inte så mycket mer i det jag skriver än det jag skriver. Min filosofi är att man skyndar mycket långsamt. Lillen är inte speciellt motorisk och går knappt själv än. Vi har kört pulka sedan han var några månader gammal. Han gillar att det händer något och tycker allt nytt är spännande. Som många barn i hans ålder. Att köpa skidor kanske kommer innebära att han får ha de på fötterna i några minuter och sedan prova igen nästa säsong. Jag har lärt upp många barn och ungdomar att åka vattenskidor och jag tror att det generellt handlar om att de förstår vad det är för något. Och att de tidigt får ta och känna på saker. Ni måste komma ihåg att en 1,5 åring inte kan koppla ens vad det är för något. Ni går lite för snabbt i tankarna för vad mina planer skulle vara. Troligtvis blir der bara en vända på golvet i vardagsrummet. Så, är det någon som kan tipsa mig om vart man får tag på sådana skidor? Länk skulle hjälpa mycket. Tack för hjälpen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor til en på 1,5 år
Tillbaka
Topp