Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till en färsking
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GrabbenAvIdag" data-source="post: 979684" data-attributes="member: 136769"><p>75kg, 178cm, rätt så aggressiv enligt mig själv, överallt mellan Åre och Chamonix. Ej utanför EU.</p><p></p><p>Lite av mitt signum det där men jag försöker bättra mig.</p><p></p><p>Skrev att jag körde rätt så aggressivt, inte "aggressivt", är en milsvid skillnad där. </p><p>Är det verkligen så? För enligt recensioner och inlägg jag läser så släpper ju naturligtvis pistegenskaperna ju högre i midja man går, även skillnad på stelhet etc. Men det låter ju bra om det är så att alla utom extrema powskidor är bra carvare.</p><p></p><p>Tack för svaren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GrabbenAvIdag, post: 979684, member: 136769"] 75kg, 178cm, rätt så aggressiv enligt mig själv, överallt mellan Åre och Chamonix. Ej utanför EU. Lite av mitt signum det där men jag försöker bättra mig. Skrev att jag körde rätt så aggressivt, inte "aggressivt", är en milsvid skillnad där. Är det verkligen så? För enligt recensioner och inlägg jag läser så släpper ju naturligtvis pistegenskaperna ju högre i midja man går, även skillnad på stelhet etc. Men det låter ju bra om det är så att alla utom extrema powskidor är bra carvare. Tack för svaren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till en färsking
Tillbaka
Topp