Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till en färsking
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 981063" data-attributes="member: 101593"><p>Men det är inga nya interna regler, det är ju allmän forumetikett och när man blir medlem på DETTA FORUMET så klickar man i att man läst och godkänt reglerna?</p><p>Varför ska det vara ursäktat att var dum här när det inte är det övrigt i samhället? Parkerar jag där jag inte fick får jag böter även om jag kommer med "men jag visste inte om det!". Hur mycket ska man dalta med folk som skiter i att formulera sig, skiter i regler och skiter i att läsa och svara vettigt?</p><p></p><p>Ifall man får en varning från moderator direkt när man skriver sitt första dumma inlägg som skedde här skulle det skrämma bort mindre?</p><p></p><p>Min tråd om "aggressiva" är flera år gammal och fenomenet är allmänt utbrett, TS här fick följdfrågor och svarade med väldigt knapphändig info, "rätt så aggressiv" är ju ett helt intetsägande svar? Skrev om TS i tredje person för han svarar inte på frågorna även om han kanske tror det. Killen vill ha kortsvängande, lekfulla högfartsstabila skidor? Lycka till med det!</p><p></p><p>Sen är det ju bara roligt att han skriver de är "extremare", när märket heter så...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 981063, member: 101593"] Men det är inga nya interna regler, det är ju allmän forumetikett och när man blir medlem på DETTA FORUMET så klickar man i att man läst och godkänt reglerna? Varför ska det vara ursäktat att var dum här när det inte är det övrigt i samhället? Parkerar jag där jag inte fick får jag böter även om jag kommer med "men jag visste inte om det!". Hur mycket ska man dalta med folk som skiter i att formulera sig, skiter i regler och skiter i att läsa och svara vettigt? Ifall man får en varning från moderator direkt när man skriver sitt första dumma inlägg som skedde här skulle det skrämma bort mindre? Min tråd om "aggressiva" är flera år gammal och fenomenet är allmänt utbrett, TS här fick följdfrågor och svarade med väldigt knapphändig info, "rätt så aggressiv" är ju ett helt intetsägande svar? Skrev om TS i tredje person för han svarar inte på frågorna även om han kanske tror det. Killen vill ha kortsvängande, lekfulla högfartsstabila skidor? Lycka till med det! Sen är det ju bara roligt att han skriver de är "extremare", när märket heter så... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till en färsking
Tillbaka
Topp