Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till farsan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 478116" data-attributes="member: 35991"><p>Min farsan är som de som beskrivs ovan, uppväxt på långa spätt och ganska passiv på de korta skidorna han har hyrt hos Team Sportia de senaste 10 åren. I vintras ställde jag honom på ett par Gotama 183 och han blev över lycklig och sa "De här åker ju av sig själva!". </p><p>Han fick också åka mina Thug en puder dag med 40 cm nysnö och plötsligt tyckte han att det som varit lite jobbigt innan var hur häftigt som helst och skrattade när vi tog oss an 40 gradig puder åkning som sista utmaning, mindre kul för mig som fick hoppa ner på ett par 168 långa hyrlagg som mer liknade snöskor i det föret, men vad gör man inte när dom är på besök...</p><p></p><p>Så jag skulle säga att låt honom iaf testa något lite bredare i stil med Seth, Dynastar Legend eller Gotama. Kan gör underverk för skidglädjen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 478116, member: 35991"] Min farsan är som de som beskrivs ovan, uppväxt på långa spätt och ganska passiv på de korta skidorna han har hyrt hos Team Sportia de senaste 10 åren. I vintras ställde jag honom på ett par Gotama 183 och han blev över lycklig och sa "De här åker ju av sig själva!". Han fick också åka mina Thug en puder dag med 40 cm nysnö och plötsligt tyckte han att det som varit lite jobbigt innan var hur häftigt som helst och skrattade när vi tog oss an 40 gradig puder åkning som sista utmaning, mindre kul för mig som fick hoppa ner på ett par 168 långa hyrlagg som mer liknade snöskor i det föret, men vad gör man inte när dom är på besök... Så jag skulle säga att låt honom iaf testa något lite bredare i stil med Seth, Dynastar Legend eller Gotama. Kan gör underverk för skidglädjen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till farsan
Tillbaka
Topp