Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emanuel" data-source="post: 1194494" data-attributes="member: 127855"><p>Jag ska till Kanada med X-travel i vinter och har sån beslutsångest gällande skidor. </p><p>Åker idag, mest på Kore 105 och älskar dom, över hela berget. Tycker att de biter tillräckligt i pist och flyter bra utanför pisten. </p><p>Frågan är om jag ska ta med mig enbart dom eller ett par bredare, har ett par opinion 118.</p><p>Ångrar man sig om man kör 105?</p><p>Eller tar man med sig två par? </p><p>Vad hade ni gjort?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emanuel, post: 1194494, member: 127855"] Jag ska till Kanada med X-travel i vinter och har sån beslutsångest gällande skidor. Åker idag, mest på Kore 105 och älskar dom, över hela berget. Tycker att de biter tillräckligt i pist och flyter bra utanför pisten. Frågan är om jag ska ta med mig enbart dom eller ett par bredare, har ett par opinion 118. Ångrar man sig om man kör 105? Eller tar man med sig två par? Vad hade ni gjort? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till Kanada?
Tillbaka
Topp