Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor till min flickvän och utlärningstips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurkan66" data-source="post: 525534" data-attributes="member: 93009"><p>Har lovat ta reda på vilken typ av skidor som passar min flickvän.</p><p></p><p>Hon är 167 och väger kanske 55, skulle jag tro.</p><p></p><p>Hon har åkt skidor i fyra år, 1v / år.</p><p></p><p>Hon älskar verkligen att åka skidor, men utav någon anledning är hon väldigt rädd och det är fortfarande lite plogstil.</p><p></p><p>Stark i kroppen är hon, så det är absolut inget fel på fysiken, snarare tvärtom.</p><p></p><p>Vill välja en skida som kan ta henne framåt i skidåkningen om ni förstår vad jag menar?</p><p></p><p>Har ni några tips på hur jag kan utveckla henne som skidåkare. Jag åker själv riktigt bra, men kommer inte på de där förlösande orden som kan få henne på rätt spår...</p><p></p><p>Tacksam för såväl skidtips som utlärningstips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurkan66, post: 525534, member: 93009"] Har lovat ta reda på vilken typ av skidor som passar min flickvän. Hon är 167 och väger kanske 55, skulle jag tro. Hon har åkt skidor i fyra år, 1v / år. Hon älskar verkligen att åka skidor, men utav någon anledning är hon väldigt rädd och det är fortfarande lite plogstil. Stark i kroppen är hon, så det är absolut inget fel på fysiken, snarare tvärtom. Vill välja en skida som kan ta henne framåt i skidåkningen om ni förstår vad jag menar? Har ni några tips på hur jag kan utveckla henne som skidåkare. Jag åker själv riktigt bra, men kommer inte på de där förlösande orden som kan få henne på rätt spår... Tacksam för såväl skidtips som utlärningstips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor till min flickvän och utlärningstips?
Tillbaka
Topp