Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor till min flickvän och utlärningstips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hilla" data-source="post: 584442" data-attributes="member: 37798"><p>de förlösande orden.....</p><p></p><p> "TYNGDEN PÅ DALSKIDAN ÄLSKLING!!" </p><p></p><p>Eller para ihop henne med snygg scweizare som är grymm på skidor? eller kanske sexstrejka? </p><p></p><p>Skidorna är jag inte så grym på, men kanske pjäxor som sitter bra och så skönt som det går, plus lätta nybörjar skidor så hon känner att det är hon som har kontrollen över skidorna.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>ta med en av hennes bästa tjejkompisar, som inte häller är sjukt grym på skidor, å låt dem köra tillsammans, för vissa kan det vara lättare att utvecklas när man slipper pressen på sig, och kan köra och lära sig med någon i jämn nivå med sig själv, många roliga slamms, och man slipper "skämmas och känna sig till besvär?" </p><p></p><p>lycka till, å berätta hur de går för er! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hilla, post: 584442, member: 37798"] de förlösande orden..... "TYNGDEN PÅ DALSKIDAN ÄLSKLING!!" Eller para ihop henne med snygg scweizare som är grymm på skidor? eller kanske sexstrejka? Skidorna är jag inte så grym på, men kanske pjäxor som sitter bra och så skönt som det går, plus lätta nybörjar skidor så hon känner att det är hon som har kontrollen över skidorna.. :) ta med en av hennes bästa tjejkompisar, som inte häller är sjukt grym på skidor, å låt dem köra tillsammans, för vissa kan det vara lättare att utvecklas när man slipper pressen på sig, och kan köra och lära sig med någon i jämn nivå med sig själv, många roliga slamms, och man slipper "skämmas och känna sig till besvär?" lycka till, å berätta hur de går för er! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor till min flickvän och utlärningstips?
Tillbaka
Topp