Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidor till min sambo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jan_martinsson" data-source="post: 391777" data-attributes="member: 79934"><p>Hej!</p><p>Nu är det snart hjul, och jag behöver hjälp med tipps på vad jag ska köpa för skidor till min sambo.</p><p>hon är ganska duktig i pisten (åker i alla fall överallt) och vill väl lära sig att åka lite offpist.</p><p>låter väl inte så svårt men problemet är priset, har ju inte massor av pengar så jag behöver hjälp att hitta ett par prisvärda, gärna begagnade.</p><p>har inte så stor koll på vad för längd som passar heller så hjälp mig</p><p>v:80 L:175</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jan_martinsson, post: 391777, member: 79934"] Hej! Nu är det snart hjul, och jag behöver hjälp med tipps på vad jag ska köpa för skidor till min sambo. hon är ganska duktig i pisten (åker i alla fall överallt) och vill väl lära sig att åka lite offpist. låter väl inte så svårt men problemet är priset, har ju inte massor av pengar så jag behöver hjälp att hitta ett par prisvärda, gärna begagnade. har inte så stor koll på vad för längd som passar heller så hjälp mig v:80 L:175 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidor till min sambo
Tillbaka
Topp