Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till nästa år...why?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="E-Rockner" data-source="post: 444427" data-attributes="member: 67067"><p>Åker på ett par K2 PE som jag är riktigt nöjd med. de funkar bra i pisten, parken och hyfsat i off-pisten. Men de börjar bli korta och slitna så nu är det dags att gå till skidaffären. </p><p>Har tittat runt lite bland 09 skidorna och letar efter nått som är lite bredare än PE. Har hittat en skida som jag riktigt har fastnat för. K2s Kung Fujas. Peps promodel har denna säsong fått nya och större mått. Den har gått från ca 84 till 95 i midjan, vilket intresserar mig. jag vill ha en lite bredare skida som funkar bra i off-pisten men som inte är för stor och klumpig för att slängas runt i parken.</p><p></p><p>Har tittat på flera liknande skidor men det är ingen som tilltalar mig lika mycket som Kung Fujas.</p><p></p><p>// Er</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="E-Rockner, post: 444427, member: 67067"] Åker på ett par K2 PE som jag är riktigt nöjd med. de funkar bra i pisten, parken och hyfsat i off-pisten. Men de börjar bli korta och slitna så nu är det dags att gå till skidaffären. Har tittat runt lite bland 09 skidorna och letar efter nått som är lite bredare än PE. Har hittat en skida som jag riktigt har fastnat för. K2s Kung Fujas. Peps promodel har denna säsong fått nya och större mått. Den har gått från ca 84 till 95 i midjan, vilket intresserar mig. jag vill ha en lite bredare skida som funkar bra i off-pisten men som inte är för stor och klumpig för att slängas runt i parken. Har tittat på flera liknande skidor men det är ingen som tilltalar mig lika mycket som Kung Fujas. // Er [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till nästa år...why?
Tillbaka
Topp