Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till nästa år...why?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 444619" data-attributes="member: 54206"><p>Låter som en kul skida! Var hittar man den, inte det vanligaste märket? </p><p>Jag mår själv dåligt över köp som skall göras. Säsong i engelberg väntar och jag kan inte bestämma mig om jag ska ha ett par Salomon Rocker, nya Armada JvJ 185cm som verkar sjukt cool och rolig. Jag är dock 191 cm och väger 85 kg, tror ni den lilla konstruktionen kan bli för liten? Sen finns även katana 197cm, Kuro 185cm och 07/08s nordica blower 193 med twinen. </p><p></p><p>Jag har bara råd med ett par skidor och har redan ett par blower i 185 och ett spar Scratch FS. Så vilken av dessa skidor tror ni jag skulle få mest nytta av, känner absolut mest för JvJ men tror att den kommer att kännas kort och då har jag ju ingen storbergsskida....snälla hjälp mig, eller berätta lite om era erfarenheter kring skidorna..?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 444619, member: 54206"] Låter som en kul skida! Var hittar man den, inte det vanligaste märket? Jag mår själv dåligt över köp som skall göras. Säsong i engelberg väntar och jag kan inte bestämma mig om jag ska ha ett par Salomon Rocker, nya Armada JvJ 185cm som verkar sjukt cool och rolig. Jag är dock 191 cm och väger 85 kg, tror ni den lilla konstruktionen kan bli för liten? Sen finns även katana 197cm, Kuro 185cm och 07/08s nordica blower 193 med twinen. Jag har bara råd med ett par skidor och har redan ett par blower i 185 och ett spar Scratch FS. Så vilken av dessa skidor tror ni jag skulle få mest nytta av, känner absolut mest för JvJ men tror att den kommer att kännas kort och då har jag ju ingen storbergsskida....snälla hjälp mig, eller berätta lite om era erfarenheter kring skidorna..? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till nästa år...why?
Tillbaka
Topp