Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidor till sälen. Nackskott eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="keffmonst" data-source="post: 841259" data-attributes="member: 68869"><p>Är jag helt slapp i huvudet om jag funderar på att ta med mina xxl och pontonerna till sälen över nyår?. Jag är medveten om att fallhöjden är liknande en barnbacke jämfört med vart jag brukar åka ock att snörapporten inte ser allt för lovande ut, men jag är lite sugen. Nödlösningen är väl att harva runt med mina sönderkörda seth i parken.</p><p></p><p>Viktigaste frågan är dock om alla 15 åriga jibbers kommer kolla snett på mig och mina skidor? om så är fallet så får jag nog dricka sprit i stugan istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keffmonst, post: 841259, member: 68869"] Är jag helt slapp i huvudet om jag funderar på att ta med mina xxl och pontonerna till sälen över nyår?. Jag är medveten om att fallhöjden är liknande en barnbacke jämfört med vart jag brukar åka ock att snörapporten inte ser allt för lovande ut, men jag är lite sugen. Nödlösningen är väl att harva runt med mina sönderkörda seth i parken. Viktigaste frågan är dock om alla 15 åriga jibbers kommer kolla snett på mig och mina skidor? om så är fallet så får jag nog dricka sprit i stugan istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidor till sälen. Nackskott eller inte?
Tillbaka
Topp