Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till sambon - hur funkar symmetriska?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 920632" data-attributes="member: 48051"><p>Haha är du fortfarande lika tappad?</p><p>Man bor väll tillsammans med någon av en anledning? Det kan ju vara en framtida maka, och då kanske man bör slå ihop sina intressen så man kan ha roligt tillsammans?</p><p>Pillard funderar ju inte om Idre passar att åka i, utan skidor som passar sambons åkning. Alla kan lära sig att åka skidor, och tar hon sig ner för chocken efter "två säsonger" (vet inte hur många skiddagar det innebär här, för mig är det cirka 260 dagar på skidor så vi säger att det är cirka 14-20 dagar) så är det ju en riktigt bra utveckling!</p><p></p><p>Sen är det väll klart att hon går och frågar honom om skidköp, eftersom han har koll på utrustning medans hon inte har det. Sen vem som betalar framgår ju inte i tråden, dom kanske har delad ekonomi? </p><p></p><p>För att vara on topic skulle säger jag också ett par all mountainskidor runt 80 mm midja. Völkls RTM-serie är ju ganska intressant och verkar ha bra egenskaper överallt!</p><p>Annars kanske Salomon BBR 7.9 kanske kan vara något? Dom har ju ett helt klart annorlunda utseende som faller vissa i smaken :P Egenskaperna är ju galna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 920632, member: 48051"] Haha är du fortfarande lika tappad? Man bor väll tillsammans med någon av en anledning? Det kan ju vara en framtida maka, och då kanske man bör slå ihop sina intressen så man kan ha roligt tillsammans? Pillard funderar ju inte om Idre passar att åka i, utan skidor som passar sambons åkning. Alla kan lära sig att åka skidor, och tar hon sig ner för chocken efter "två säsonger" (vet inte hur många skiddagar det innebär här, för mig är det cirka 260 dagar på skidor så vi säger att det är cirka 14-20 dagar) så är det ju en riktigt bra utveckling! Sen är det väll klart att hon går och frågar honom om skidköp, eftersom han har koll på utrustning medans hon inte har det. Sen vem som betalar framgår ju inte i tråden, dom kanske har delad ekonomi? För att vara on topic skulle säger jag också ett par all mountainskidor runt 80 mm midja. Völkls RTM-serie är ju ganska intressant och verkar ha bra egenskaper överallt! Annars kanske Salomon BBR 7.9 kanske kan vara något? Dom har ju ett helt klart annorlunda utseende som faller vissa i smaken :P Egenskaperna är ju galna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till sambon - hur funkar symmetriska?
Tillbaka
Topp