Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till sambon - hur funkar symmetriska?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 983280" data-attributes="member: 83225"><p>Funderar på att väcka upp den här gamla tråden lite. Det finns ju mängder av trådar där folk letar skidor, dock väldigt dåligt med trådar för de som försöker hitta åt någon annan. Det blev inte några skidtestarhelger för vår del men däremot har hon hunnit testa lite andra skidor nu och hon gillade faktiskt Moment Reagan 116 midja och 168 i längd. De var dock lite för stora, kom hon fram till. Nu kollar vi på Armada TST Women (generellt finns det lite dåligt med specifika dammodeller fortfarande i freeride-segmentet känner jag. Framförallt sådana som inte är klarrosa eller har nåt annat luddigt på sig) Någon som har några erfarenheter av skidan och kan ge några synpunkter om hur den upplevs? Annars får man väl helt enkelt jämföra med herrmodellen. Jag själv har inte testat den så jag har svårt att ge nån input.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 983280, member: 83225"] Funderar på att väcka upp den här gamla tråden lite. Det finns ju mängder av trådar där folk letar skidor, dock väldigt dåligt med trådar för de som försöker hitta åt någon annan. Det blev inte några skidtestarhelger för vår del men däremot har hon hunnit testa lite andra skidor nu och hon gillade faktiskt Moment Reagan 116 midja och 168 i längd. De var dock lite för stora, kom hon fram till. Nu kollar vi på Armada TST Women (generellt finns det lite dåligt med specifika dammodeller fortfarande i freeride-segmentet känner jag. Framförallt sådana som inte är klarrosa eller har nåt annat luddigt på sig) Någon som har några erfarenheter av skidan och kan ge några synpunkter om hur den upplevs? Annars får man väl helt enkelt jämföra med herrmodellen. Jag själv har inte testat den så jag har svårt att ge nån input. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor till sambon - hur funkar symmetriska?
Tillbaka
Topp