Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dist" data-source="post: 8656" data-attributes="member: 43905"><p>Glöm inte att jordgubbs glass är mycket godare än choklad...</p><p>låt alla åka de som de tycker är goas känsla på. </p><p></p><p></p><p>fakiedropdude: jag har iofs inte åkt skidor sedan jag var 12, och de kan bero på att jag kanske inte var lika grym på skidor som dig, men enda gångerna som jag kommer ihåg att man kan slicka snön när man åker skidor är efter en vurpa. </p><p></p><p>Frågan är väl varför jag svara på den här tråden när killen som starta den inte varit inloggad på 2 år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dist, post: 8656, member: 43905"] Glöm inte att jordgubbs glass är mycket godare än choklad... låt alla åka de som de tycker är goas känsla på. fakiedropdude: jag har iofs inte åkt skidor sedan jag var 12, och de kan bero på att jag kanske inte var lika grym på skidor som dig, men enda gångerna som jag kommer ihåg att man kan slicka snön när man åker skidor är efter en vurpa. Frågan är väl varför jag svara på den här tråden när killen som starta den inte varit inloggad på 2 år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Tillbaka
Topp