Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tom" data-source="post: 31527"><p>man vad spelar det för roll om skidor inte hade funnits hade inte snowbårdan funnits?? ingen alls! vad som kom först eller inte har väl ingen som helst betydelse. jag har inget problem med dem som åker snowbård, det är liksom ingen ting att haka upp sig på. vad som är bäst kan man ju spekulera i i år och dar.. men jag tycker precis som jacob att det är lika grymt.. förut var det väl en mer konkurans dom imellan, men inte nu längre. skidor och snowbård är olika saker, men bara för det är väl inte snowbård sämre? jag tycker då inte det, även om jag tycker att skidor är roligare att åka på. ps. ta inte illa upp för jag skriver snowbård med å. det blev bara så. och jag har inget emot snowbårdåkare ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tom, post: 31527"] man vad spelar det för roll om skidor inte hade funnits hade inte snowbårdan funnits?? ingen alls! vad som kom först eller inte har väl ingen som helst betydelse. jag har inget problem med dem som åker snowbård, det är liksom ingen ting att haka upp sig på. vad som är bäst kan man ju spekulera i i år och dar.. men jag tycker precis som jacob att det är lika grymt.. förut var det väl en mer konkurans dom imellan, men inte nu längre. skidor och snowbård är olika saker, men bara för det är väl inte snowbård sämre? jag tycker då inte det, även om jag tycker att skidor är roligare att åka på. ps. ta inte illa upp för jag skriver snowbård med å. det blev bara så. och jag har inget emot snowbårdåkare ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Tillbaka
Topp