Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddelito" data-source="post: 31535" data-attributes="member: 15910"><p>Hmmm.... Är ju inbiten telisåkare men ger mig ändå in i debatten, har skidbakgrund men även ett par säsonger på bräda. Debatten är ju rätt ointressant, vilket som är coolast. Ligger väl ändå i betraktarens öga. För egen del tycker jag coola saker på skidor är lite roligare men det beror ju bara på en sak och det är att jag inte har vett att se och uppskatta svårighetsgraden på tricken lika lätt på bräda som jag har på skidor.</p><p></p><p>Å visst är det så att skidåkningen snott oerhört mycket från snowboarden, kolla bara på hoppen. För hur många av er var det som gjorde grab-trick på laggen innan brädåkarna började göra det? Vidare har ju faktiskt skidtillverkarna snott eller om man så vill hämtat mycket idéer från brädindustrin, carving och fat-skis, inte fan har man tjuvkikat på längd¨åkarnas prylar iaf.</p><p></p><p>Meeen bara för att späda på myten: Boarders suck :o)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddelito, post: 31535, member: 15910"] Hmmm.... Är ju inbiten telisåkare men ger mig ändå in i debatten, har skidbakgrund men även ett par säsonger på bräda. Debatten är ju rätt ointressant, vilket som är coolast. Ligger väl ändå i betraktarens öga. För egen del tycker jag coola saker på skidor är lite roligare men det beror ju bara på en sak och det är att jag inte har vett att se och uppskatta svårighetsgraden på tricken lika lätt på bräda som jag har på skidor. Å visst är det så att skidåkningen snott oerhört mycket från snowboarden, kolla bara på hoppen. För hur många av er var det som gjorde grab-trick på laggen innan brädåkarna började göra det? Vidare har ju faktiskt skidtillverkarna snott eller om man så vill hämtat mycket idéer från brädindustrin, carving och fat-skis, inte fan har man tjuvkikat på längd¨åkarnas prylar iaf. Meeen bara för att späda på myten: Boarders suck :o) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Tillbaka
Topp