Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pipen" data-source="post: 31549" data-attributes="member: 29009"><p>coolast, respekt mm..</p><p></p><p>som sagt det får man inte för att man åker bräda eller skidor. det får man när man kan hanntera sakerna..</p><p></p><p>själv har jag åkt bräda i 5år nu bara för att åka skidor har varit så tråkigt då jag tycker om att hoppa osv.</p><p></p><p>dock så har ju newschool totalt ändrat min syn på skidor och sen förra året har jag åkt skidor ist och jag tycker det är helt underbart med den nya skidan,, dvs twintip.</p><p></p><p>och helt klart så är det roligt i hamra för där åker brädåkare och skidåkare tillsammans och hoppar och trixar.</p><p></p><p>men det märks när det är påsklov sportlov osv. när sthlm och de andra kommer upp som ska ha respekt och skit.. </p><p>är det nå problem ni har i sthlm eller är det hiphop bananrepubliken i sthlm som sätter dessa spår i er att man måste hålla sig till en sak och andra ska visa respekt ??</p><p></p><p>alla är vi människor fast alla har en egen smak, och tur fan är väll det, hur skulle det annars se ut..??</p><p></p><p>sen kan jag skriva att skidor är coolast bara för att jag håller på med det fast endå.. snowboard är coolt..</p><p></p><p>men roligast är ju endå att folk som sätter en 720 och tycker dom är skitcoola fastän dom inte kan sätta en ren och fin 360.</p><p></p><p>för alla brädåkare.. kolla på det bästa som SVT sänt.. Äventyr hetta det och gick för typ 3år sedan där dom har möte med sveriges 5 första brädåkare och frågar dom hur dom tycker att sporten har utvecklas.. ni kommer att fatt att eran coola attityd inte har med snowboard att göra..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pipen, post: 31549, member: 29009"] coolast, respekt mm.. som sagt det får man inte för att man åker bräda eller skidor. det får man när man kan hanntera sakerna.. själv har jag åkt bräda i 5år nu bara för att åka skidor har varit så tråkigt då jag tycker om att hoppa osv. dock så har ju newschool totalt ändrat min syn på skidor och sen förra året har jag åkt skidor ist och jag tycker det är helt underbart med den nya skidan,, dvs twintip. och helt klart så är det roligt i hamra för där åker brädåkare och skidåkare tillsammans och hoppar och trixar. men det märks när det är påsklov sportlov osv. när sthlm och de andra kommer upp som ska ha respekt och skit.. är det nå problem ni har i sthlm eller är det hiphop bananrepubliken i sthlm som sätter dessa spår i er att man måste hålla sig till en sak och andra ska visa respekt ?? alla är vi människor fast alla har en egen smak, och tur fan är väll det, hur skulle det annars se ut..?? sen kan jag skriva att skidor är coolast bara för att jag håller på med det fast endå.. snowboard är coolt.. men roligast är ju endå att folk som sätter en 720 och tycker dom är skitcoola fastän dom inte kan sätta en ren och fin 360. för alla brädåkare.. kolla på det bästa som SVT sänt.. Äventyr hetta det och gick för typ 3år sedan där dom har möte med sveriges 5 första brädåkare och frågar dom hur dom tycker att sporten har utvecklas.. ni kommer att fatt att eran coola attityd inte har med snowboard att göra.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidor vs snowboard
Tillbaka
Topp