Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Skidor vs. snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 937334" data-attributes="member: 80557"><p>Inte riktigt samma men känner igen tankarna.</p><p></p><p>Jag var också lite uttråkad ett tag och kände att jag ville prova något "nytt", håller med dig om att det är grymt kul att glida runt lite i pisten på twintips och leka lite. Trots allt skulle jag aldrig på freeskis våga mig in i parken (mer än för att posa lite fräckt) och åker man någon centimeter ut i pudret så undrar man varför man förstör en så fin dag och önskar att man stod på tvären igen.</p><p></p><p>Lösningen för mig är att ibland för nöjes skull och åka skidor för variationen, men att fortsätta att söka utmaningarna i parken på snowboard, där tar det helt enkelt aldrig slut. </p><p></p><p>Mao, mitt tips (förutom tidigare skrivna utrustningstips) är att kanske söka dig till parken, där finns det utmaningar i massor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 937334, member: 80557"] Inte riktigt samma men känner igen tankarna. Jag var också lite uttråkad ett tag och kände att jag ville prova något "nytt", håller med dig om att det är grymt kul att glida runt lite i pisten på twintips och leka lite. Trots allt skulle jag aldrig på freeskis våga mig in i parken (mer än för att posa lite fräckt) och åker man någon centimeter ut i pudret så undrar man varför man förstör en så fin dag och önskar att man stod på tvären igen. Lösningen för mig är att ibland för nöjes skull och åka skidor för variationen, men att fortsätta att söka utmaningarna i parken på snowboard, där tar det helt enkelt aldrig slut. Mao, mitt tips (förutom tidigare skrivna utrustningstips) är att kanske söka dig till parken, där finns det utmaningar i massor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Skidor vs. snowboard?
Tillbaka
Topp