Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 133888" data-attributes="member: 46762"><p>Jag skulle nästan säga tvärt emot vad herring säger... Mantran kan nog vara din skida. Strunta i ljudet, det är skidans åkkunskaper du vill ha, inte det perfekta ljudet... Och B3 kan nog oxå vara ett grymt bra val, men mellan Mantra och B3 är Mantran nog ett roligare val överlag...</p><p></p><p>Sen kommer ju Scratch BC, vilket är ett kapitel helt för sig självt. Jag funderade tidigare på "säsongen" att köpa mig ett par Mantra, men iom att jag vill ha twintip och lite mer hopporienterat så lutar det med väldigt hög procent mot att jag nu den 25 surfar in på sport-conrad och beställer ett par Scratch BC, just för att de är så pass mångfasetterade (där håller jag med herring!) Personligen tror jag att man kan ha mycket roligare på ett par Mantra, både puder och pist, se bara till alla amerikaner som är stormförtjusta i dem... Men eftersom jag vill ha full twintip så tar jag Scratchen, som oxå är billigare! Så jag förtydligar det du själv för fram, att det står mellan Mantra och S. BC... Det är bara hur du vill prioritera som avgör, och du vet ju vad jag prioriterar nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 133888, member: 46762"] Jag skulle nästan säga tvärt emot vad herring säger... Mantran kan nog vara din skida. Strunta i ljudet, det är skidans åkkunskaper du vill ha, inte det perfekta ljudet... Och B3 kan nog oxå vara ett grymt bra val, men mellan Mantra och B3 är Mantran nog ett roligare val överlag... Sen kommer ju Scratch BC, vilket är ett kapitel helt för sig självt. Jag funderade tidigare på "säsongen" att köpa mig ett par Mantra, men iom att jag vill ha twintip och lite mer hopporienterat så lutar det med väldigt hög procent mot att jag nu den 25 surfar in på sport-conrad och beställer ett par Scratch BC, just för att de är så pass mångfasetterade (där håller jag med herring!) Personligen tror jag att man kan ha mycket roligare på ett par Mantra, både puder och pist, se bara till alla amerikaner som är stormförtjusta i dem... Men eftersom jag vill ha full twintip så tar jag Scratchen, som oxå är billigare! Så jag förtydligar det du själv för fram, att det står mellan Mantra och S. BC... Det är bara hur du vill prioritera som avgör, och du vet ju vad jag prioriterar nu... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor..
Tillbaka
Topp