Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stigevert" data-source="post: 409936" data-attributes="member: 37923"><p>Tjo!</p><p>Först av allt, köp inte silencer!</p><p>Det är en på tok för mjuk och mesig skida. Den skulle funka som nybörjartwintip för en flugviktare att jibba skiten ur men är inget för dig.</p><p></p><p>Längden är en given 179:a möjligtvis längre, beror lite på vad du känner att du klarar av, dock inte mycket längre än din egen längd om du vill lära dig hoppa o raila lite enklare.</p><p></p><p>Jag skulle väl egentligen vilja tipsa om Head mad-trix, riktigt klockren skida! Fartstabil, hyfsat lätt och så borde du kunna få tag i nån till schysst beg.pris.</p><p>Men vill du hellre ha en ny så gå på Völkl Wall (inte bridge) eller Rossignol Scratch.</p><p></p><p>Montering ska du satsa på någonstans ca 5cm bakom skidans absoluta mittpunkt, men det skiljer lite beroende på skida, då på helt symmetriska skidor "absolut mitt" och "balansmitt" är samma punkt. </p><p></p><p>Lycka till med skidköpet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stigevert, post: 409936, member: 37923"] Tjo! Först av allt, köp inte silencer! Det är en på tok för mjuk och mesig skida. Den skulle funka som nybörjartwintip för en flugviktare att jibba skiten ur men är inget för dig. Längden är en given 179:a möjligtvis längre, beror lite på vad du känner att du klarar av, dock inte mycket längre än din egen längd om du vill lära dig hoppa o raila lite enklare. Jag skulle väl egentligen vilja tipsa om Head mad-trix, riktigt klockren skida! Fartstabil, hyfsat lätt och så borde du kunna få tag i nån till schysst beg.pris. Men vill du hellre ha en ny så gå på Völkl Wall (inte bridge) eller Rossignol Scratch. Montering ska du satsa på någonstans ca 5cm bakom skidans absoluta mittpunkt, men det skiljer lite beroende på skida, då på helt symmetriska skidor "absolut mitt" och "balansmitt" är samma punkt. Lycka till med skidköpet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor!
Tillbaka
Topp