Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skidord-lek! (Runda 2 - MÄRKEN)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VictorEkman" data-source="post: 858953" data-attributes="member: 93966"><p>Tjeeeeena!</p><p></p><p>Har lite tråkigt här hemma och tänkte att det kunde vara roligt att leka en lek/ tävling!</p><p></p><p>De flesta antar jag har hört talas om "leken" att någon säger ett ord, sen ska personen efter säga ett ord som <strong>börjar</strong> på bokstaven ordet innan <strong>slutade</strong> på! (BI<strong>L</strong> -> <strong>L</strong>ADA)</p><p></p><p>Nu tänkte jag så att jag börjar skriva ett ord eller namn sen ska personen efter fortsätta, Men, det får <em>bara</em> var ord/namn som har med skidor att göra OCH ett ord får inte upprepas! Om någon skriver ett ord som slutar på en bokstav som ingen kan fortsätta på, "vinner" personen leken! Om en person vinner skrivs namnet upp här som vinnare av runda 1 och så påbörjas en ny runda!</p><p></p><p>Då kör vi:</p><p></p><p>FREERIDE</p><p></p><p><strong>Edit:</strong></p><p>KIKO_94 som verkade kunna alla möliga ord inom skidsport vann första rundan med ordet Ovronnaz och nu har runda två, skidmärken börjat. Grattis KIKO_94!</p><p></p><p><strong>TAGNA ORD:</strong> (Använd CTRL+F och kolla om det är taget innan du postar)</p><p>Scott Techno Olin Nitro Oakley Yniq Quicksilver Rossingol Lange Everest Technine Edoggo E-doggo Oneil Line Empire Elan Ninthward Dynastar Red Dr Zipe Extrem Marker Rip Curl Liberty YES Smith Hestra Amplid Dynamic Coreupt Transition Capita Analog GoPro Ortovox Nike Helly Hansen Norrona Arc'teryx Xski Tyrolia Anon NoCopy Yukoncharlies Swix Xlarge Electric Causewell LRG Gnu Union Nordica Adidas Roxy Yoki Icelantic Cebe Elm Majesty Yard Neff Fischer Rusty Yokohama Armada Amersports Ski Logik Kama Airhole Etto Orage ABS Skullcandy Yoko Oxbow Whiteout "The North Face" Eivy Atomic Colour Ride</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VictorEkman, post: 858953, member: 93966"] Tjeeeeena! Har lite tråkigt här hemma och tänkte att det kunde vara roligt att leka en lek/ tävling! De flesta antar jag har hört talas om "leken" att någon säger ett ord, sen ska personen efter säga ett ord som [b]börjar[/b] på bokstaven ordet innan [b]slutade[/b] på! (BI[b]L[/b] -> [b]L[/b]ADA) Nu tänkte jag så att jag börjar skriva ett ord eller namn sen ska personen efter fortsätta, Men, det får [i]bara[/i] var ord/namn som har med skidor att göra OCH ett ord får inte upprepas! Om någon skriver ett ord som slutar på en bokstav som ingen kan fortsätta på, "vinner" personen leken! Om en person vinner skrivs namnet upp här som vinnare av runda 1 och så påbörjas en ny runda! Då kör vi: FREERIDE [b]Edit:[/b] KIKO_94 som verkade kunna alla möliga ord inom skidsport vann första rundan med ordet Ovronnaz och nu har runda två, skidmärken börjat. Grattis KIKO_94! [b]TAGNA ORD:[/b] (Använd CTRL+F och kolla om det är taget innan du postar) Scott Techno Olin Nitro Oakley Yniq Quicksilver Rossingol Lange Everest Technine Edoggo E-doggo Oneil Line Empire Elan Ninthward Dynastar Red Dr Zipe Extrem Marker Rip Curl Liberty YES Smith Hestra Amplid Dynamic Coreupt Transition Capita Analog GoPro Ortovox Nike Helly Hansen Norrona Arc'teryx Xski Tyrolia Anon NoCopy Yukoncharlies Swix Xlarge Electric Causewell LRG Gnu Union Nordica Adidas Roxy Yoki Icelantic Cebe Elm Majesty Yard Neff Fischer Rusty Yokohama Armada Amersports Ski Logik Kama Airhole Etto Orage ABS Skullcandy Yoko Oxbow Whiteout "The North Face" Eivy Atomic Colour Ride [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skidord-lek! (Runda 2 - MÄRKEN)
Tillbaka
Topp