Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidorna över sommaren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 160723" data-attributes="member: 46762"><p>Jarven, bara så att du vet, om detta hade varit TGR så hade du fått en fet JONG rakt upp i ansiktet! Man dissar inte MnO:s utlägg, även om detta med att köpa bidningar och låta dem ligga i 5 år kanske är i överkant.</p><p></p><p>Håller faktiskt på med min sommarförvaring nu i dagarna är i fylla-i-hål-fasen.</p><p>Lite tips från mig som jag har lärt mig den hårda vägen:</p><p>Försök inte att blåsa ut det brinnande belaget med en hand bakom. Det stänker gärna belag. </p><p>Hur gärna du än vill skynda dig att torka bort ev. fastbränt belag från din hand, ta det lugnt! Risken är överhängande att du i all hast råkar smeta av ännu mer smält belag på ditt pekfinger. Tro mig, det gör mer ont än att få lite stänk i handflatan... </p><p>Skölj sedan under kallt vatten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 160723, member: 46762"] Jarven, bara så att du vet, om detta hade varit TGR så hade du fått en fet JONG rakt upp i ansiktet! Man dissar inte MnO:s utlägg, även om detta med att köpa bidningar och låta dem ligga i 5 år kanske är i överkant. Håller faktiskt på med min sommarförvaring nu i dagarna är i fylla-i-hål-fasen. Lite tips från mig som jag har lärt mig den hårda vägen: Försök inte att blåsa ut det brinnande belaget med en hand bakom. Det stänker gärna belag. Hur gärna du än vill skynda dig att torka bort ev. fastbränt belag från din hand, ta det lugnt! Risken är överhängande att du i all hast råkar smeta av ännu mer smält belag på ditt pekfinger. Tro mig, det gör mer ont än att få lite stänk i handflatan... Skölj sedan under kallt vatten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidorna över sommaren?
Tillbaka
Topp