Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidorna över sommaren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaerven" data-source="post: 160756" data-attributes="member: 63128"><p>Shit. Han blev arg. Jättearg.</p><p> OK. Jag tar tillbaka alltihop. Förlåt. Nämen, jag menar det alltså. Förlåt. Och nej, era barn av nittiotalet och Diesel-reklam, det är inte ironi - uppriktigt förlåt.</p><p> Herregud, vem är jag att sitta och hoppa på MnO i detta forum. Jag borde sannerligen veta bättre. Bättre än att hoppa på någon som vet att 914S är ett skämt (minst sagt) i sådana här sammanhang, och att Salomons tanklösa byte till den halvslappare - som alla med någon slags koll vet - 850-varianten har förstört inte bara en, utan tusentals, skiddagar som annars hade kunnat vara HELT underbara (och ALLT handlade BARA om pengar; "Franc Francaise"). </p><p> Förlåt, MnO. Och förlåt, alla fans. </p><p> Jag inser att jag, med sex dagar i Bjursås, och fyra i Åre (helt gratis, med liftkort och allt) den här vintern (va, vad då, inte slut...?, fan inte borde ha gett mig in här och uttalat mig överhuvudtaget. Sorry. Jag är verkligen gammal nog att veta bättre.</p><p> Förlåt igen, det var sannerligen inte meningen att reta upp någon. Jag tar tillbaks alltihop. Och önskar er alla många underbara skiddagar i framtiden. Och jag ber om ursäkt för de övertramp jag har gjort på det här forumet, hoppas ni trots allt får en väldigt bra kväll. Jag får försöka hävda mig någon annanstans.</p><p> Och du MnO - sjukligt nog verkar du vara en trevlig prick. Vi kanske ses någon gång mellan tentorna? Jag vill ju vara din vän.</p><p> Sorry to have taken your time.</p><p></p><p>/Jaerven</p><p></p><p>PS. Mountain Man - har du sett "Heat"? Jävla bra film. DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaerven, post: 160756, member: 63128"] Shit. Han blev arg. Jättearg. OK. Jag tar tillbaka alltihop. Förlåt. Nämen, jag menar det alltså. Förlåt. Och nej, era barn av nittiotalet och Diesel-reklam, det är inte ironi - uppriktigt förlåt. Herregud, vem är jag att sitta och hoppa på MnO i detta forum. Jag borde sannerligen veta bättre. Bättre än att hoppa på någon som vet att 914S är ett skämt (minst sagt) i sådana här sammanhang, och att Salomons tanklösa byte till den halvslappare - som alla med någon slags koll vet - 850-varianten har förstört inte bara en, utan tusentals, skiddagar som annars hade kunnat vara HELT underbara (och ALLT handlade BARA om pengar; "Franc Francaise"). Förlåt, MnO. Och förlåt, alla fans. Jag inser att jag, med sex dagar i Bjursås, och fyra i Åre (helt gratis, med liftkort och allt) den här vintern (va, vad då, inte slut...?, fan inte borde ha gett mig in här och uttalat mig överhuvudtaget. Sorry. Jag är verkligen gammal nog att veta bättre. Förlåt igen, det var sannerligen inte meningen att reta upp någon. Jag tar tillbaks alltihop. Och önskar er alla många underbara skiddagar i framtiden. Och jag ber om ursäkt för de övertramp jag har gjort på det här forumet, hoppas ni trots allt får en väldigt bra kväll. Jag får försöka hävda mig någon annanstans. Och du MnO - sjukligt nog verkar du vara en trevlig prick. Vi kanske ses någon gång mellan tentorna? Jag vill ju vara din vän. Sorry to have taken your time. /Jaerven PS. Mountain Man - har du sett "Heat"? Jävla bra film. DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidorna över sommaren?
Tillbaka
Topp