Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidorna över sommaren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaerven" data-source="post: 160768" data-attributes="member: 63128"><p>Tack.</p><p> Jag tror säkert vi har mer gemensamt än att stå för varsin diametral motsats, eller hur man ska kalla det, för huruvida bindningar ska skruvas upp eller ned (och hur viktigt det är) när säsongen och snön någon gång när snön tar slut (för det gör den ju, tyvärr, även om det inte är i de första majveckornaj). </p><p> I grund och botten hade jag nog det bara lite tråkigt på mitt kontorsjobb, och längtade till snön. Eller så är jag full. Jag är varken ond, spydig, eller elak, jag är bara sjukligt frustrerad och längtar efter att stå på skidor.</p><p> Hoppas du har haft en bra vinter, och att den, som du påskiner, inte är riktigt slut än.</p><p> Vi hörs.</p><p></p><p>/Jaerven </p><p></p><p>PS. Min oskuld? Det låter jätteläskigt. DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaerven, post: 160768, member: 63128"] Tack. Jag tror säkert vi har mer gemensamt än att stå för varsin diametral motsats, eller hur man ska kalla det, för huruvida bindningar ska skruvas upp eller ned (och hur viktigt det är) när säsongen och snön någon gång när snön tar slut (för det gör den ju, tyvärr, även om det inte är i de första majveckornaj). I grund och botten hade jag nog det bara lite tråkigt på mitt kontorsjobb, och längtade till snön. Eller så är jag full. Jag är varken ond, spydig, eller elak, jag är bara sjukligt frustrerad och längtar efter att stå på skidor. Hoppas du har haft en bra vinter, och att den, som du påskiner, inte är riktigt slut än. Vi hörs. /Jaerven PS. Min oskuld? Det låter jätteläskigt. DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidorna över sommaren?
Tillbaka
Topp