Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidort i Kanada med dagis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 946569" data-attributes="member: 63059"><p>Nej, det var inte att vara pa ett Kanadensiskt dagis som jag tyckte var sämst med er ide, men en 1.5 aring förstar när man pratar med dem, är ni engelsksprakiga hemma??? Det sämsta med hela iden är resan, precis som havreboll nämnde. Den är jobbig fôr en sportig vuxen, direkt farlig för en 1.5aring, Jag vet inte hur gamla ni är men jag och mina barns mamma var runt 30 när vi blev föräldrar, vid det laget hade jag bummat i alperna och i USA, akt skidor i Japan, men sa i slutet av 80talet var det dags för familj, sa da blev det Sälen, Idre, Lofsdalen nagra ar sedan gjorde vi en säsong i Cervinia tillsammans med vara barn med föräldrapenning när barnen var 4 och 5 ar, utan att nagon utomstaende sag efter vara barn, vi skötte det tillsammans med vänner och familj som besökte oss, kan dessutom rekomendera Italien med barn, mycket barnvänlig atmosfär. varför tittar ni inte pa Europa istället? om man nu maste iväg över Atlanten med ett sa litet barn sa är väl orterna du nämnde hyffsat bra om man jämför med Colorado, där manga orter har basen pa runt 3000m,, inte bra för sa sma barn, Mina barn har nu blivit vuxna och har egna liv med skidakning, den yngre jobbar som skidlärare, jag och deras mor är skilda, jag har ett nytt liv i frankrike med mer en 100 skiddagar varje säsong, jag är 50 plus,, de där 3-4 aren som man kanske far försaka lite känns som en väldigt liten del av livet,, </p><p>Lycka till med eran familj och eran framtida skidakning tillsammans</p><p>För nu ska jag ut pa Grand Montets i solen,,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 946569, member: 63059"] Nej, det var inte att vara pa ett Kanadensiskt dagis som jag tyckte var sämst med er ide, men en 1.5 aring förstar när man pratar med dem, är ni engelsksprakiga hemma??? Det sämsta med hela iden är resan, precis som havreboll nämnde. Den är jobbig fôr en sportig vuxen, direkt farlig för en 1.5aring, Jag vet inte hur gamla ni är men jag och mina barns mamma var runt 30 när vi blev föräldrar, vid det laget hade jag bummat i alperna och i USA, akt skidor i Japan, men sa i slutet av 80talet var det dags för familj, sa da blev det Sälen, Idre, Lofsdalen nagra ar sedan gjorde vi en säsong i Cervinia tillsammans med vara barn med föräldrapenning när barnen var 4 och 5 ar, utan att nagon utomstaende sag efter vara barn, vi skötte det tillsammans med vänner och familj som besökte oss, kan dessutom rekomendera Italien med barn, mycket barnvänlig atmosfär. varför tittar ni inte pa Europa istället? om man nu maste iväg över Atlanten med ett sa litet barn sa är väl orterna du nämnde hyffsat bra om man jämför med Colorado, där manga orter har basen pa runt 3000m,, inte bra för sa sma barn, Mina barn har nu blivit vuxna och har egna liv med skidakning, den yngre jobbar som skidlärare, jag och deras mor är skilda, jag har ett nytt liv i frankrike med mer en 100 skiddagar varje säsong, jag är 50 plus,, de där 3-4 aren som man kanske far försaka lite känns som en väldigt liten del av livet,, Lycka till med eran familj och eran framtida skidakning tillsammans För nu ska jag ut pa Grand Montets i solen,,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidort i Kanada med dagis
Tillbaka
Topp