Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidort i Kanada med dagis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JJarl" data-source="post: 946624" data-attributes="member: 126136"><p>självklart får man kommentera och det får man ta men om kommentarerna bygger på felaktiga antaganden så blir det väl ändå märkligt? Om sedan kommentaren inte tillför något till själva frågeställningen förstår jag inte varför den ska till. Jag frågar om erfarenhet och tips om dagis på skidorter i Kanada, inget annat. Om du vill få ur dig din livshistoria så får jag väl ta det då fast det var inte det jag sökte med denna tråd. </p><p></p><p>Uppenbarligen så har du mycket erfarenhet som säkert är användbart för många av oss här men om folk anmäler dig så har du ju misslyckats kapitalt med att förmedla den på ett bra sätt. Kan man inte förmedla den är den ju inte värd något för någon annan än dig själv.</p><p></p><p>Tråden tog från en min sida en icke önskvärd vändning men det får man väl också räkna med. Om någon har någon erfarenhet om just dagis på skidort i Kanada så är jag fortfarande mycket intresserad av att höra dessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JJarl, post: 946624, member: 126136"] självklart får man kommentera och det får man ta men om kommentarerna bygger på felaktiga antaganden så blir det väl ändå märkligt? Om sedan kommentaren inte tillför något till själva frågeställningen förstår jag inte varför den ska till. Jag frågar om erfarenhet och tips om dagis på skidorter i Kanada, inget annat. Om du vill få ur dig din livshistoria så får jag väl ta det då fast det var inte det jag sökte med denna tråd. Uppenbarligen så har du mycket erfarenhet som säkert är användbart för många av oss här men om folk anmäler dig så har du ju misslyckats kapitalt med att förmedla den på ett bra sätt. Kan man inte förmedla den är den ju inte värd något för någon annan än dig själv. Tråden tog från en min sida en icke önskvärd vändning men det får man väl också räkna med. Om någon har någon erfarenhet om just dagis på skidort i Kanada så är jag fortfarande mycket intresserad av att höra dessa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidort i Kanada med dagis
Tillbaka
Topp