Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidort med kabinbana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1288062" data-attributes="member: 158146"><p>Vill ni till Österrike har Stubai en fin gondol. Leithner 3S som tar 20 pers åt gången, 1100 meters fallhöjd och inget trappsteg från parkeringen in i gondolen. Kostade 700 miljoner att bygga och om jag minns rätt var det då världens dyraste lift. Man kommer upp på 2900 meter och där är det ett naturligt centrum för skidåkningen. Med pister, liftar som kommer ner. Restaurang, solterrass etc. Men skidområdet ligger inte mitt i byn, utan kräver transport dit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1288062, member: 158146"] Vill ni till Österrike har Stubai en fin gondol. Leithner 3S som tar 20 pers åt gången, 1100 meters fallhöjd och inget trappsteg från parkeringen in i gondolen. Kostade 700 miljoner att bygga och om jag minns rätt var det då världens dyraste lift. Man kommer upp på 2900 meter och där är det ett naturligt centrum för skidåkningen. Med pister, liftar som kommer ner. Restaurang, solterrass etc. Men skidområdet ligger inte mitt i byn, utan kräver transport dit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidort med kabinbana
Tillbaka
Topp