Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidpolare till....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Lindgren" data-source="post: 53168" data-attributes="member: 14192"><p>Hade tänkt att åka till Canada 3-4 veckor eller alperna. Nu har polaren hoppat av. Undrar om det finns någon som har lust att åka med. Gillar ni offpist-skidåkning och att gå till bra åkning har ni kommit rätt.Hade tänkt att åka i mitten av januari.Vi hade inte bestämt var vi skulle åka men det lutar åt Whistler,Kicking Hourse eller Val Thorens. Men har ni några bra skidorter som ni hade tänkt åka till i vinter och har plats över hör av er. MVH Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Lindgren, post: 53168, member: 14192"] Hade tänkt att åka till Canada 3-4 veckor eller alperna. Nu har polaren hoppat av. Undrar om det finns någon som har lust att åka med. Gillar ni offpist-skidåkning och att gå till bra åkning har ni kommit rätt.Hade tänkt att åka i mitten av januari.Vi hade inte bestämt var vi skulle åka men det lutar åt Whistler,Kicking Hourse eller Val Thorens. Men har ni några bra skidorter som ni hade tänkt åka till i vinter och har plats över hör av er. MVH Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidpolare till....
Tillbaka
Topp