Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidpolare till....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speedynix" data-source="post: 53169" data-attributes="member: 30166"><p>Hejsan Anders!</p><p>Sitter i en sitts som är liknande! men jag ska över till kanada- i Alaberta/ Banff /LL Jesper/kicken/Panorama! </p><p>och jag kommer att åka själv ! boendet har jag nästan fixat typ/ 75CA$ NATTEN LITE LYX DÅ ! ELLER DORMS FÖR 22CA$ flyget väntar jag på Har sökt AD biljett till Calgery eller vancover !</p><p>Lite vad för jag åker i mars är för januari och feb är det svin kallt ! värre en i norden ! </p><p></p><p>När det gäller skid åkingen så är det oftas full ös i backen eller om det snöat så blir det in bounds som gäller <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Jag var över förra året och det var toppen !</p><p></p><p>Du kan höra av dig om du vill?</p><p></p><p>Hils niklas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speedynix, post: 53169, member: 30166"] Hejsan Anders! Sitter i en sitts som är liknande! men jag ska över till kanada- i Alaberta/ Banff /LL Jesper/kicken/Panorama! och jag kommer att åka själv ! boendet har jag nästan fixat typ/ 75CA$ NATTEN LITE LYX DÅ ! ELLER DORMS FÖR 22CA$ flyget väntar jag på Har sökt AD biljett till Calgery eller vancover ! Lite vad för jag åker i mars är för januari och feb är det svin kallt ! värre en i norden ! När det gäller skid åkingen så är det oftas full ös i backen eller om det snöat så blir det in bounds som gäller ;) Jag var över förra året och det var toppen ! Du kan höra av dig om du vill? Hils niklas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidpolare till....
Tillbaka
Topp