Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidpress
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1207017" data-attributes="member: 163608"><p>Om du syftar på att jag föll pladask för ljudet på destroyern så var det sant och inte så ironiskt faktiskt. Vissa snowboards tycker jag kan få till det där ljudet. Vet inte om just det paret jag åkte på var ovanligt akustiska. Som jag fattar är det ek i destroyern. Ek har ju för och nackdelar och framförallt en ganska hög densitet vilket jag tänkte var lite onödigt som kärna i en sandwich konstruktion. Så jag tänkte att mahogny har ju en lite lägre densitet men låter ju varmt och dovt det med.. Men men...Det kan hända att det finns andra skidor som låter vackrare än destroyern??? deSsutom var de sjukt snygga det här året..trärena med en krigare på.</p><p></p><p>Soul 7 kan jag inte så mycket om....i hela livet har farsan gått runt och sagt.."inga skidor utan tupp" så jag..ja jag har skidor utan tupp....Men som jag fattar det från reklamen så är det en honeycomb konstruktion som skulle vara ganska svår att få till hemma i garaget. vidhäftningen mellan ytskikt och honeycomben får liksom inte släppa. Så fattar jag inte riktigt hur det blir med e modulen men som sagt!! jag har inte provat...och inte lyssnat..Men det borde låta stumt och lite ihåligt på en gång..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1207017, member: 163608"] Om du syftar på att jag föll pladask för ljudet på destroyern så var det sant och inte så ironiskt faktiskt. Vissa snowboards tycker jag kan få till det där ljudet. Vet inte om just det paret jag åkte på var ovanligt akustiska. Som jag fattar är det ek i destroyern. Ek har ju för och nackdelar och framförallt en ganska hög densitet vilket jag tänkte var lite onödigt som kärna i en sandwich konstruktion. Så jag tänkte att mahogny har ju en lite lägre densitet men låter ju varmt och dovt det med.. Men men...Det kan hända att det finns andra skidor som låter vackrare än destroyern??? deSsutom var de sjukt snygga det här året..trärena med en krigare på. Soul 7 kan jag inte så mycket om....i hela livet har farsan gått runt och sagt.."inga skidor utan tupp" så jag..ja jag har skidor utan tupp....Men som jag fattar det från reklamen så är det en honeycomb konstruktion som skulle vara ganska svår att få till hemma i garaget. vidhäftningen mellan ytskikt och honeycomben får liksom inte släppa. Så fattar jag inte riktigt hur det blir med e modulen men som sagt!! jag har inte provat...och inte lyssnat..Men det borde låta stumt och lite ihåligt på en gång.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidpress
Tillbaka
Topp