Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidpriser?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 49601" data-attributes="member: 12644"><p>Hur FAAN kan man tro att man får 4000:- eller mer för ett par begagnade skidor?!?! Ett fint par av förra årets modell med bra bindning skulle jag ge MAX 4000:- för. Finns det nån här som är villig att betala mer?</p><p></p><p>Och med bra bindning menar jag INTE Salomon S812. Den suger. Iåför sig så gör Salomon bra bindningar men då är det MINST 916 som gäller!</p><p></p><p>Om det finns nån med ett par Völkl Explosive med Gandalf på till bra pris så är jag intreserad. Med eller utan bindningar.</p><p></p><p>//Jocke.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 49601, member: 12644"] Hur FAAN kan man tro att man får 4000:- eller mer för ett par begagnade skidor?!?! Ett fint par av förra årets modell med bra bindning skulle jag ge MAX 4000:- för. Finns det nån här som är villig att betala mer? Och med bra bindning menar jag INTE Salomon S812. Den suger. Iåför sig så gör Salomon bra bindningar men då är det MINST 916 som gäller! Om det finns nån med ett par Völkl Explosive med Gandalf på till bra pris så är jag intreserad. Med eller utan bindningar. //Jocke. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidpriser?
Tillbaka
Topp