Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidpriser?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 49602" data-attributes="member: 33785"><p>Jag har inga V-explosion, men jag har ett par beg. Dynastar course GS med fallskärmar...just nyligen är den guldiga looken ersatt med Gandalf (äkta hemslöjd från Stockholm må jag säga)...om du vill kan du få både Frodo, Gollum och den där lilla dvärgen...(eller nån annan av filmens karaktärer)...hemslöjdat på skidorna... </p><p></p><p>Jag kan hålla dem åt dig, om du är snabb...men billigare än 4001:- kan jag inte acceptera...kan dom ta 59 spänn får en sån där fånig Dalahäst...man har ju en viss yrkesstolthet liksom...</p><p></p><p>skidpryot - Pastellkritor och vattenfärg...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 49602, member: 33785"] Jag har inga V-explosion, men jag har ett par beg. Dynastar course GS med fallskärmar...just nyligen är den guldiga looken ersatt med Gandalf (äkta hemslöjd från Stockholm må jag säga)...om du vill kan du få både Frodo, Gollum och den där lilla dvärgen...(eller nån annan av filmens karaktärer)...hemslöjdat på skidorna... Jag kan hålla dem åt dig, om du är snabb...men billigare än 4001:- kan jag inte acceptera...kan dom ta 59 spänn får en sån där fånig Dalahäst...man har ju en viss yrkesstolthet liksom... skidpryot - Pastellkritor och vattenfärg... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidpriser?
Tillbaka
Topp