Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidrecensioner Från Skidtestarhelgen i Lindvallen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="K.Ström" data-source="post: 1053557" data-attributes="member: 45541"><p>[USER=12152]@MnO[/USER] Tackar! Det här är ju bara en droppe i havet jämfört med dina recensioner. Och med tanke på hur lång tid det tog att plita ner dessa små rader hyser jag stor respekt för dig och hur mycket tid du lägger ner.</p><p>Vore kul att veta vad du inte höll med om.</p><p></p><p> [USER=13861]@Glisseur[/USER] Exakt vad är alla fel att testa skidan i Lindvallen? För lågt? För hårt? För platt? För knöligt? Jag skrev längst upp att jag högst subjektivt bedömt alla skidor utifrån några få åk i rådande förhållanden. Bara för att jag gillar en skida eller ej efter några åk så får ingen här ta det som något som är skrivet i sten och gäller för alla.</p><p>Hur som så va det jättekul att läsa dina input kring skidan. Men även fast jag läst din recension känner jag mig inte helt säkert på vilket fackligt man ska stoppa den i?</p><p></p><p> [USER=143562]@Ruben[/USER] Kan inte ge dig några råd i hur just du ska slipa den. Men testa skidan hårt och mycket och beskriv hur du upplever den i en tråd så finns det gott om folk här på forumet som kan ge dig råd om hur du ska gå till väga.</p><p></p><p></p><p>//Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K.Ström, post: 1053557, member: 45541"] [USER=12152]@MnO[/USER] Tackar! Det här är ju bara en droppe i havet jämfört med dina recensioner. Och med tanke på hur lång tid det tog att plita ner dessa små rader hyser jag stor respekt för dig och hur mycket tid du lägger ner. Vore kul att veta vad du inte höll med om. [USER=13861]@Glisseur[/USER] Exakt vad är alla fel att testa skidan i Lindvallen? För lågt? För hårt? För platt? För knöligt? Jag skrev längst upp att jag högst subjektivt bedömt alla skidor utifrån några få åk i rådande förhållanden. Bara för att jag gillar en skida eller ej efter några åk så får ingen här ta det som något som är skrivet i sten och gäller för alla. Hur som så va det jättekul att läsa dina input kring skidan. Men även fast jag läst din recension känner jag mig inte helt säkert på vilket fackligt man ska stoppa den i? [USER=143562]@Ruben[/USER] Kan inte ge dig några råd i hur just du ska slipa den. Men testa skidan hårt och mycket och beskriv hur du upplever den i en tråd så finns det gott om folk här på forumet som kan ge dig råd om hur du ska gå till väga. //Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidrecensioner Från Skidtestarhelgen i Lindvallen
Tillbaka
Topp