Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidrecensioner Från Skidtestarhelgen i Lindvallen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1053588" data-attributes="member: 13861"><p>Försäsongssnön i Lindvallen är väl det största felet, i alla fall för en skida av Spurs kaliber. I kombination med bristen på rätt terräng förstås. Just när man fått upp rätt fart är det dags att ställa sig i liftkön igen. Men visst kan man få en hyfsad bild av hur en liknande skida känns i dom förhållandena trots allt, det kan jag hålla med om, men det blir svårt att få en fullt rättvis uppskattning såklart. Jag skulle vilja kalla Spur för en direktionell puderskida med chargeregenskaper. Den är bred, flyter bra och går att åka gräsligt fort med. Men du leker inte med den.</p><p></p><p>Men om det inte framgick att jag överdrev extremt mycket och slängde in en dos ironi i och med Brasselänken så ber jag om ursäkt. Jag gillar Brasse, det länkas alldeles för lite till Brasse på Freeride.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1053588, member: 13861"] Försäsongssnön i Lindvallen är väl det största felet, i alla fall för en skida av Spurs kaliber. I kombination med bristen på rätt terräng förstås. Just när man fått upp rätt fart är det dags att ställa sig i liftkön igen. Men visst kan man få en hyfsad bild av hur en liknande skida känns i dom förhållandena trots allt, det kan jag hålla med om, men det blir svårt att få en fullt rättvis uppskattning såklart. Jag skulle vilja kalla Spur för en direktionell puderskida med chargeregenskaper. Den är bred, flyter bra och går att åka gräsligt fort med. Men du leker inte med den. Men om det inte framgick att jag överdrev extremt mycket och slängde in en dos ironi i och med Brasselänken så ber jag om ursäkt. Jag gillar Brasse, det länkas alldeles för lite till Brasse på Freeride. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidrecensioner Från Skidtestarhelgen i Lindvallen
Tillbaka
Topp