skidresa i österrike!

blocparty

Ny medlem
skidresa i österrike!
jag är en killa på 19år som tänkt åka ner till BG eller S:t Anton. Nu undrar jag om det är någon annan eller ett par, killar som tjejer, som är sugna på att ha sällskap. Då det känns roligare än att åka själv. Jag tänkte åka ner i början av januari och stanna någon månad så därför tänkte jag skaffa jobb där nere med.
För övrigt är jag en jäkligt glad kille som gillar party och som har åkt skidor hela mitt liv.
Jag är öppen för förslag så att behöver ni kanske en till kille för ert boende så är jag rätt man, eller om ni inte har bokat något alls.
hör av er!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp