Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Radarjoe" data-source="post: 1007713" data-attributes="member: 142225"><p>Att tipsa om en resa som var lite speciell var väl en bra idé.</p><p>Som ny på Freeride blir jag förvånad att det pratas ner i ett forum som jag trodde skulle bidra till bra skidåkning.</p><p>På ett sätt kan jag samtidigt förstå misstänksamheten för det är inte en helt vanlig resa som man går in och köper i butik. </p><p>Researrangören är tekniska arrangör av skidresor för Friluftsfrämjandet och resan är en Friluftsfrämjar aktivitet och ingår som en del av det utbud de erbjuder sina blivande skidlärare mfl. Parallellt på resan finns utrymme att följa med även om man inte är eller vill bli skidlärare, precis som jag, som åker med för att få möjlighet att åka i grupp och under ledning av duktiga instruktörer.</p><p>Jag var med på denna resa i år och då gick den till St Anton. Friluftsfrämjandet hade med både skidlärarelever och intruktörer som tog nästan alla platser, det vara bara ca 10 platser kvar och jag hade tur att få en av dom.</p><p></p><p>Jag har åkt med massa olika resealternativ och bolag och kommer fortsätta med det. Men tyckte detta var något jag inte provat tidigare.</p><p>Trots att jag åker, eller rentav pga att jag åker en del skidor (bara i år har det hittills blivit 38 dagar i backen var av fyra veckor i Alperna och resterande i Norge) så känner jag att detta var ett kul alternativ och jag lärde mig en hel del. Så nu är jag både taggad och förberedd inför min skidresa till Japan,</p><p></p><p>/R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Radarjoe, post: 1007713, member: 142225"] Att tipsa om en resa som var lite speciell var väl en bra idé. Som ny på Freeride blir jag förvånad att det pratas ner i ett forum som jag trodde skulle bidra till bra skidåkning. På ett sätt kan jag samtidigt förstå misstänksamheten för det är inte en helt vanlig resa som man går in och köper i butik. Researrangören är tekniska arrangör av skidresor för Friluftsfrämjandet och resan är en Friluftsfrämjar aktivitet och ingår som en del av det utbud de erbjuder sina blivande skidlärare mfl. Parallellt på resan finns utrymme att följa med även om man inte är eller vill bli skidlärare, precis som jag, som åker med för att få möjlighet att åka i grupp och under ledning av duktiga instruktörer. Jag var med på denna resa i år och då gick den till St Anton. Friluftsfrämjandet hade med både skidlärarelever och intruktörer som tog nästan alla platser, det vara bara ca 10 platser kvar och jag hade tur att få en av dom. Jag har åkt med massa olika resealternativ och bolag och kommer fortsätta med det. Men tyckte detta var något jag inte provat tidigare. Trots att jag åker, eller rentav pga att jag åker en del skidor (bara i år har det hittills blivit 38 dagar i backen var av fyra veckor i Alperna och resterande i Norge) så känner jag att detta var ett kul alternativ och jag lärde mig en hel del. Så nu är jag både taggad och förberedd inför min skidresa till Japan, /R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp