Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1007752" data-attributes="member: 127291"><p>Jag har sökt på aktivitet, fortbildning och utbildning datum 1 Januari 2013 till 19 juli 2013 och inte hittat aktiviteten.</p><p></p><p>Kanske har medlemmar från Väst varit iväg, inte vet jag men i den officiella aktivietsdatabasen så finns inte resan.</p><p></p><p>Jag har skickat frågan till främjandet och tills vidare så avvaktar jag svar från organisationen huruvida främjandet som organisation har någon form av deltagande/ansvar i denna aktivitet.</p><p></p><p>Kan ju faktiskt vara så att personer som är medlemmar har åkt men inte att det är en aktivitet som främjande ansvarar för.</p><p></p><p>Vi får se om jag får något förklarande svar.</p><p></p><p>För min del kan jag tycka att det borde stå i databasen för olika aktiviteter som främjandet har om det är något som de anordnar.</p><p></p><p>//Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1007752, member: 127291"] Jag har sökt på aktivitet, fortbildning och utbildning datum 1 Januari 2013 till 19 juli 2013 och inte hittat aktiviteten. Kanske har medlemmar från Väst varit iväg, inte vet jag men i den officiella aktivietsdatabasen så finns inte resan. Jag har skickat frågan till främjandet och tills vidare så avvaktar jag svar från organisationen huruvida främjandet som organisation har någon form av deltagande/ansvar i denna aktivitet. Kan ju faktiskt vara så att personer som är medlemmar har åkt men inte att det är en aktivitet som främjande ansvarar för. Vi får se om jag får något förklarande svar. För min del kan jag tycka att det borde stå i databasen för olika aktiviteter som främjandet har om det är något som de anordnar. //Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp