Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1007998" data-attributes="member: 127291"><p>Jonny vet inte varför du ber mig ta kontakt och berätta vilka jag prata med på främjandet. </p><p>Borde inte du se till att förtydliga om främjandet står bakom arrangemanget eller inte?</p><p></p><p>Vad jag påpekar är att det inte finns med/går att hitta i den databas som främjandet har för aktiviteter.</p><p>Om nu den finns där men inte går att hitta via sökmotorn så kanske du som eventuell arrangör/ansvarig från främjandet pratar med ansvarig för databasen så att den går att hitta. </p><p>Det borde ju öka möjligheterna för deltagande av de som är med i främjandet.</p><p></p><p>Är det ett rent kommersiellt företag som står för arrangemanget så skall inte främjandet blandas in som jag förstår det.</p><p></p><p>Om ni har skidinstruktörer som är utbildade av främjandet så kan ju det nämnas men inte som "skidinstruktörer från främjandet" för det antyder att främjandet är arrangör/med ansvarig.</p><p></p><p>Ni kan ju det här bara var ordklyverier men rent juridiskt tror jag inte det är helt ok att att ge sken av att ett arrangemang har kopplingar till någon organisation som eventuellt inte finns.</p><p></p><p>Men som sagt felet kan ju vara i databasen för aktiviteter.</p><p></p><p>Det första svaret som jag fått från främjandet är åtminstone inte en bekräftelse på att de står bakom utan snarare att främjandets instruktörsutbildning ger behörighet att arbeta som skidinstruktör även utanför främjandets organisation.</p><p></p><p>Jag har svarat att jag vill veta om främjandet är medansvariga eller på något annat inblandade som organisation inte om de eventuellt utbildat instruktörerna.</p><p></p><p>Jag återkommer när jag fått besked.</p><p></p><p>//Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1007998, member: 127291"] Jonny vet inte varför du ber mig ta kontakt och berätta vilka jag prata med på främjandet. Borde inte du se till att förtydliga om främjandet står bakom arrangemanget eller inte? Vad jag påpekar är att det inte finns med/går att hitta i den databas som främjandet har för aktiviteter. Om nu den finns där men inte går att hitta via sökmotorn så kanske du som eventuell arrangör/ansvarig från främjandet pratar med ansvarig för databasen så att den går att hitta. Det borde ju öka möjligheterna för deltagande av de som är med i främjandet. Är det ett rent kommersiellt företag som står för arrangemanget så skall inte främjandet blandas in som jag förstår det. Om ni har skidinstruktörer som är utbildade av främjandet så kan ju det nämnas men inte som "skidinstruktörer från främjandet" för det antyder att främjandet är arrangör/med ansvarig. Ni kan ju det här bara var ordklyverier men rent juridiskt tror jag inte det är helt ok att att ge sken av att ett arrangemang har kopplingar till någon organisation som eventuellt inte finns. Men som sagt felet kan ju vara i databasen för aktiviteter. Det första svaret som jag fått från främjandet är åtminstone inte en bekräftelse på att de står bakom utan snarare att främjandets instruktörsutbildning ger behörighet att arbeta som skidinstruktör även utanför främjandets organisation. Jag har svarat att jag vill veta om främjandet är medansvariga eller på något annat inblandade som organisation inte om de eventuellt utbildat instruktörerna. Jag återkommer när jag fått besked. //Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp