Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 1008026" data-attributes="member: 45343"><p>Helt enkelt en gråzon och svårt att se vad man ser som betalning eller inte? En fråga är om kunden är medveten om att "guiden/skidläraren" bara är där på sin fritid eller liknande? Vad vet jag? Tyvärr är det så att den dagen med något tillbud, som verkligen jag inte hoppas på, så kommer det nog bli en klarhet i den här gråzonen....?</p><p></p><p>Har inte fransmännen reglerat det ganska strängt på senaste tiden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 1008026, member: 45343"] Helt enkelt en gråzon och svårt att se vad man ser som betalning eller inte? En fråga är om kunden är medveten om att "guiden/skidläraren" bara är där på sin fritid eller liknande? Vad vet jag? Tyvärr är det så att den dagen med något tillbud, som verkligen jag inte hoppas på, så kommer det nog bli en klarhet i den här gråzonen....? Har inte fransmännen reglerat det ganska strängt på senaste tiden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp