Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_S" data-source="post: 1008185" data-attributes="member: 842"><p>Rabbit.</p><p></p><p>Ditt senaste inlägg vet jag inte riktigt hur jag ska bemöta.</p><p></p><p>"Mutade instruktörer?"</p><p>"Utnyttja föreningen för egen vinning"?</p><p></p><p>Jag blir faktiskt ganska besviken.</p><p>Du har ingen aning om hur mycket tid jag och övriga instruktörer lägger, </p><p>Du vet inte något om vilket engagemang vi har för att sprida skidglädje, för att få se andra åkare utvecklas.</p><p></p><p>Visst, det ger oss goda möjligheter till skidåkning, men vi gör inte det här för ekonomisk vinning, då hade vi sökt jobb någonstans. </p><p>Vi är engagerade, inte mutade.</p><p></p><p>Vilken ideell förening drivs utan att någon tjänar pengar på deras verksamhet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_S, post: 1008185, member: 842"] Rabbit. Ditt senaste inlägg vet jag inte riktigt hur jag ska bemöta. "Mutade instruktörer?" "Utnyttja föreningen för egen vinning"? Jag blir faktiskt ganska besviken. Du har ingen aning om hur mycket tid jag och övriga instruktörer lägger, Du vet inte något om vilket engagemang vi har för att sprida skidglädje, för att få se andra åkare utvecklas. Visst, det ger oss goda möjligheter till skidåkning, men vi gör inte det här för ekonomisk vinning, då hade vi sökt jobb någonstans. Vi är engagerade, inte mutade. Vilken ideell förening drivs utan att någon tjänar pengar på deras verksamhet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp